Strona wykorzystuje pliki ciasteczek. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności oraz w obowiązku informacyjnym.

pl / en

KARIERA

ZNASZ NAS!

Nasze produkty dostarczamy do kilku tysięcy piekarni i cukierni.

DLACZEGO MY!

Naszym pracownikom, poza umową o pracę, oferujemy wiele dodatkowych benefitów:

DOFINANSOWANIE DO KARTY MULTISPORT

UBEZPIECZENIE GRUPOWE

PRYWATNA OPIEKA MEDYCZNA

DOFINANSOWANIA KURSÓW

RABATY PRACOWNICZE

SZKOLENIA I OPIEKA TRENERA

PREZENTY ŚWIĄTECZNE

SYSTEM POLECEŃ PRACOWNICZYCH

AKTUALNE OFERTY PRACY:

Specjalista ds. handlowych - Gliwice

szczegóły oferty
Gliwice

Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych Klientów oraz budowanie i podtrzymywanie trwałych relacji z dotychczasowymi Klientami,
  • aktywna sprzedaż produktów oferowanych przez firmę,
  • wprowadzanie i przetwarzanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją,
  • prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych,
  • ścisła współpraca z innymi działami w firmie,
  • obsługa reklamacji,
  • udział w targach branżowych i sporadycznych wyjazdach służbowych,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy.

Nasze wymagania:

  • swobodne prowadzenie rozmowy telefonicznej i korespondencji mailowej z Klientem,
  • bardzo dobra znajomość metod i narzędzi właściwych dla pozyskania i obsługi Klientów firmy,
  • nastawienie na rzetelną realizację zadań i chęć do nauki,
  • znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Excel.

Mile widziane:

  • znajomość systemu Comarch ERP XL,
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia i kursy,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne, możliwość przystąpienia do programu MultiSport, ubezpieczenie na życie),
  • motywacyjny system premiowania,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu.

Specjalista ds. zakupów

szczegóły oferty
Przyszowice, ul. Graniczna 52

Zakres zadań:

  • planowanie zakupów na podstawie planów i zapotrzebowania produkcji,
  • składanie zapytań ofertowych oraz zamówień,
  • negocjacje cen oraz warunków dostaw,
  • koordynacja oraz kontrola dostaw (zapewnienie terminowości i jakości dostaw),
  • zarządzanie poziomem zapasów oraz kontrola kosztów,
  • analiza rynku i wyszukiwanie alternatywnych dostawców,
  • analiza współpracy z dostawcami i podejmowanie działań korygujących,
  • prowadzenie postępowań reklamacyjnych wobec dostawców,
  • sporządzanie raportów zleconych przez przełożonego.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w szczególności MS Excel i programu klasy ERP XL,
  • umiejętności analityczne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B1 w mowie i piśmie,
  • kreatywne podejście do rozwiązywania problemów,
  • dokładność i samodzielność w działaniu,
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność pracy w zespole. 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy z IFS i HACCP.
  • doświadczenie w audytowaniu dostawców.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy i jej efektów,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji oraz rozwoju zawodowego,
  • elastyczność i swobodę w działaniu,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu.

Magazynier

szczegóły oferty
Gliwice

Zakres zadań:

  • Rozładunek i załadunek towaru.
  • Przyjmowanie i wydawanie towaru na podstawie dokumentów magazynowych.
  • Drukowanie kodów kreskowych i znakowanie towaru.
  • Alokacja towarów na magazynie.
  • Pracę na systemie w obszarze ruchów międzymagazynowych.
  • Terminowe przygotowywanie. kompletacja i realizacja zamówień.
  • Dostarczanie wyrobów do wybranych klientów.
  • Prace porządkowe na magazynie.

Nasze wymagania:

  • Aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne.
  • Kwalifikacje uprawniające do jazdy wózkami widłowymi zgodnie z kategorią 2WJO.
  • Przestrzeganie instrukcji i zasad BHP.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole jak i samodzielnie.
  • Bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku.

Oferujemy:

  • System pracy jednozmianowej w godzinach 7:00-15:00.
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
  • Szeroki pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie karty sportowej, bony świąteczne.
  • Miesięczny system premiowy.
  • Pracę w małym, zgranym zespole.
  • Atrakcyjne zniżki dla pracowników na zakup produktów firmy.

Przedstawiciel Handlowy - Piła

szczegóły oferty
Piła

Zakres zadań:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi Klientami na powierzonym terenie,
  • budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów,
  • prowadzenie prezentacji u Klientów oraz organizowanie pokazów technologicznych,
  • zapewnienie poziomu obsługi Klientów zgodnego ze standardami,
  • przygotowywanie ofert handlowych, działania wspierające marketing firmy,
  • udział w targach i imprezach branżowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą Klienta,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
  • gotowość do pracy w terenie oraz wyjazdów służbowych,
  • aktualne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy,
  • pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego,
  • elastyczność i swobodę w działaniu.

Jeśli spełniasz większość z tych wymagań i chcesz wspólnie z nami wyznaczać trendy na rynku, nie zwlekaj! Od skierowania swojej kariery na właściwą drogę dzieli Cię jedno kliknięcie!

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • samochód służbowy do celów prywatnych.

Przedstawiciel Handlowy - kujawsko-pomorskie i warmińsko-mazurskie.

szczegóły oferty
kujawsko-pomorskie i warmińsko-mazurskie.

Zakres zadań:

  • realizacja założonych celów sprzedażowych i marżowych,
  • poszukiwanie i nawiązanie współpracy z nowymi Klientami na powierzonym terenie,
  • budowanie długoterminowych relacji biznesowych,
  • wprowadzanie na rynek nowych produktów,
  • prowadzenie prezentacji u Klientów oraz organizowanie pokazów technologicznych,
  • zapewnienie poziomu obsługi Klientów zgodnego ze standardami,
  • przygotowywanie ofert handlowych, działania wspierające marketing firmy,
  • udział w targach i imprezach branżowych.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie związane ze sprzedażą i obsługą Klienta,
  • umiejętność nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia negocjacji,
  • umiejętność planowania swoich zadań oraz czasu pracy,
  • gotowość do pracy w terenie,
  • aktualne prawo jazdy kat. B,
  • znajomość pakietu MS Office.

Oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z dużym potencjałem wzrostu,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy – telefon, laptop, samochód służbowy,
  • pakiet dodatkowych benefitów m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport,
  • przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie zespołu,
  • możliwość zdobywania nowych kompetencji i rozwoju zawodowego,
  • elastyczność i swobodę w działaniu.

Jeśli spełniasz większość z tych wymagań i chcesz wspólnie z nami wyznaczać trendy na rynku, nie zwlekaj! Od skierowania swojej kariery na właściwą drogę dzieli Cię jedno kliknięcie!

Benefity:

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • program rekomendacji pracowników
  • samochód służbowy do celów prywatnych.

PROCES REKRUTACJI:

ZGŁOŚ SIĘ:
Aplikuj na wybraną ofertę, a my przanalizujemy Twoją aplikację i skontaktujemy się z Tobą.

ETAP I:
Przeprowadzimy krótką rozmowę telefoniczną i jeśli przejdziesz ją pomyślnie zaprosimy Cię na II etap rozmowy do naszej firmy lub on-line za pomocą Microsoft Teams.

ETAP II:
Wybrane osoby zaprosimy na drugą rozmowę. Wtedy będziesz miał okazję porozmawiać z szefem działu, do którego aplikujesz. Możliwe, że poprosimy Cię o wykonanie krótkiego zadania. Przygotuj się!

DECYZJA:
Po kilku dniach poinformujemy Cię o wyniku rekrutacji. Nawet jeśli się nie dostaniesz, damy Ci znać.

SYLWETKI PRACOWNIKÓW:

Edyta
Specjalista ds. planowania
Do firmy Eco Trade dołączyłam jako pracownik produkcji… a potem działo się naprawdę sporo. Dzięki tej pracy poznałam nasze produkty i mechanizmy ich wytwarzania od podstaw. Moja praca, zaangażowanie i kompetencje spowodowały, że awansowałam na stanowisko referenta ds. handlowych. Obecnie zarządzam działem planowania co jest zgodne z moimi zainteresowaniami i kierunkiem studiów.
Daniel
Kierownik produkcji
W roku 2012 rozpocząłem przygodę w firmie Eco Trade. Na przestrzeni lat miałem okazję pracować w działach związanych z produkcją, logistyką i kontrolą jakości. Zdobyte doświadczenie wspomagane ze strony Zarządu szeregiem inwestycji w postaci kursów językowych, specjalistycznych czy studiów zaowocowały tym, że dziś obejmuję stanowisko Kierownika Produkcji. Wierzę, że siłą są ludzie. To motor każdego biznesu. Znalezienie ich, zarządzanie nimi, inspirowanie ich i zatrzymanie ich przy sobie to jedno z najważniejszych wyzwań z jakimi się mierzę. Szanuję swój zespół i jestem dumny, że tworzymy tak zgraną grupę, której przyświeca jeden wspólny cel.
Teresa
Kierownik BOK
6 grudnia 2006 roku zaczęłam swoją przygodę w Eco Trade jako referent ds. handlowych. Następnie przyszedł czas na stanowisko specjalisty, ale nie na długo – po 3 latach moje kompetencje w zarządzaniu zespołem zostały dostrzeżone przez Zarząd. Dzisiaj jestem kierownikiem biura obsługi klienta i zarządzam pracownikami w całej Polsce. Dlaczego pracuję w Eco Trade? Bo jest dynamicznie, ciągle się coś dzieje  jestem otoczona przez fajnych ludzi.

Fundusze EuropejskieRzeczpospolita PolskaUnia Europejska Europejskie Fundusze Strukturalne i Inwestycyjne